Veelgestelde vragen (klik op de vraag voor het antwoord)

 


A* Het gewenste printernummer/cartridgenummer staat niet in de lijst?

Onze website wordt met de grootste zorg onderhouden en up to date gehouden. Mocht een printernummer of cartridgenummer niet voorkomen, neemt u dan contact op met onze klantenservice: telefoonnummer 046-436 20 40 of stuur een e-mail naar info@easy-ink.nl.

B* Hoe moet ik een bestelling plaatsen?

Eerst zoekt u de gewenste cartridge of patroon in de webwinkel. Wanneer u op de knop "'bestellen"' klikt, wordt het door u gekozen artikel in het winkelmandje geplaatst. Hierna kunt u inloggen of een nieuwe inlog maken. Na het inloggen kunt u "naar de kassa" en via iDeal of een bankoverschrijving het door u bestelde artikel afrekenen. Mocht u hier nog vragen over hebben, kunt u altijd onze klantenservice contacteren via info@easy-ink.nl  of 046-436 2040.

C* Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Wanneer u het wachtwoord niet meer weet, kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen door op de button "wachtwoord vergeten" te klikken bij het inloggen.  U krijgt dan per e-mail, een nieuw wachtwoord toegestuurd.

D* Hulp nodig bij de iDeal betaling?

Al onze betalingen worden verzorgd via iDeal. Zo kunt u betalen via uw eigen bank. Mocht dit niet lukken of staat uw bank niet in de lijst geselecteerd, dan vezoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice: 046-436 2040.  

E* Waar kan ik mijn gegevens aanpassen?

Na inlogging kunt u onder de button "klik hier om uw gegevens te bekijken of te wijzigen".
U kunt dan uw inloggegevens aanpassen/wijzigen. Ook kunt u hier het wachtwoord wijzigen.

F* Waar wordt mijn bestelling afgeleverd?

Onze postbestellingen worden verzorgt door GLS. Deze bezorgt de bestellingen van maandag tot en met vrijdag op het door u aangegeven afleveradres. Wanneer u niet thuis bent, zal de koerier het pakket de volgende dag opnieuw aanbieden. Wanneer na twee aanbiedingen het pakket niet afgeleverd kan worden, ontvangt u hiervan bericht en kunt u het pakket afhalen bij het aangegeven servicepunt. Omdat er voor onze pakketten getekend moet worden voor ontvangst, is het niet mogelijk om het pakket op een postbusnummer te ontvangen! 

G* Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Easy-ink biedt u de mogelijkheid tot betaling via een directe bank-overschrijving of de mogelijkheid tot gebruik maken van iDeal. Middels iDeal u kunt in uw eigen beveiligde en vertrouwde betaalomgeving van uw eigen bank de betaling laten plaatsvinden. Heeft u hierover nog vragen, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice: info@easy-ink.nl  of 046-436 2040.
Wilt U uw bestelling onder rembours betalen? neem dan ook even contact op  tijdens kantooruren met 046-436 2040.

H* Wat zijn de verzendkosten?

Per bestelling worden er € 4,95 (excl. BTW) verzendkosten in rekening gebracht. Er worden geen administratiekosten in rekening gebracht!

I* Ik wil bestellen vanuit het buitenland - waar naar toe kan ik betalen

Voor een bestelling vanuit het buitenland kan er helaas geen gebruik gemaakt worden van de
iDeal betaalmodule. Bij de bestelling kan er gekozen worden voor de optie bankoverschrijving. De betaling 
kan zelf overgemaakt worden naar:

Bankrekeningnr. 15.23.67.608 Rabobank te Beek
BIC Code: RABONL2U
IBANnr: NL08 RABO 0152 3676 08


 

J* Mijn vraag staat niet in deze lijst.

Wanneer uw vraag niet in de lijst met veelgestelde vragen voorkomt, aarzel dan niet en stel u vraag aan onze klantenservice.
U kunt een mail sturen naar
info@easy-ink.nl of bellen naar 046 436 2040.

K* Resetmethode huismerk inktcartridges

Geeft uw cartridge een foutmelding? Dit kan komen doordat de cartridges van Easy-ink gerecycled zijn. Door het gebruik hiervan spaart u het milieu en bespaart u printkosten. Voor u een groot voordeel, maar voor de fabrikanten van originele cartridges niet. Door maatregelen die zij treffen kan het zijn dat na het plaatsen van uw cartridge in uw printer, een melding verschijnt. In de meeste gevallen kunnen deze problemen direct worden verholpen.

Problemen na het plaatsen van de cartridge

Mocht u een melding krijgen van uw printer na het plaatsen van een huismerk inktcartridge, controleer dan eerst:

1. Zijn alle cartridges in uw printer van hetzelfde merk? Wanneer niet elke cartridge in uw printer van hetzelfde merk is, kan dit de foutmelding veroorzaken.

2. Zijn alle cartridges in uw printer vol. Eén lege cartridge kan een foutmelding veroorzaken. Zorg daarom dat geen van de cartridges leeg is.

Is het bovenstaande niet van toepassing, herstart dan de printer op de volgende manier op:

Installeer uw cartridges. Ontkoppel vervolgens uw printer minimaal 30 sec. van stroom, door de stroomstekker uit het stopcontact te trekken, terwijl uw printer aan staat. Wanneer u na 30 sec de printer weer aansluit reset de printer zichtzelf, waardoor deze geen melding meer geeft.

Belangrijk bij deze methode is dat uw printer aanstaat en u niet minder 30 sec. de stroom loskoppelt.

Let op!
Wanneer uw printer automatisch zijn software update, kan dit invloed hebben op het gebruik van deze cartridges. De cartridge wordt dan mogelijk niet herkend. Wij raden daarom om geen software updates van uw printer programma toe te staan.



Specifieke meldingen

Hieronder leest u wat u kan doen om probleemloos door te printen bij een specifieke melding.

Melding: Cartridge wordt niet herkend
Wanneer u de melding krijgt dat de cartridge niet wordt herkend, haal deze dan uit de printer en reinig het koperkleurige deel met een droge doek.

Melding: Cartridge is leeg / Gebruikte cartridge geïnstalleerd
Het kan voorkomen dat de cartridge als leeg aangezien wordt door de printer. Een originele cartridge heeft namelijk een beveiliging die ervoor zorgt dat wanneer de cartridge eenmaal leeg is, deze niet meer herkend kan worden als vol. Wanneer dit het geval is verschijnt er een waarschuwingsboodschap die aangeeft dat de cartridge leeg is, dat de cartridge eerder is gebruikt of dat het geen originele cartridge is. Per printermodel kan deze boodschap verschillen.

Deze melding kunt u negeren en op “OK” of “Doorgaan” klikken. U heeft immers een volle cartridge aangeschaft. Vervolgens kunt u de zogeheten statusmonitor uitzetten middels de software van uw printer zodat deze melding niet meer terug komt.

Melding: Cartridge geeft geen kleur / Cartridge geeft een slechte print
Door een verstopping van de inktkanalen kan het zijn dat een print met de zojuist geïnstalleerde cartridge niet naar behoren is. U kunt dit zelf oplossen door uw cartridge één of meerdere keren te reinigen met het cleaning programma van uw printer. Deze vindt u onder het kopje ‘printeronderhoud’.


   Waarom Easy-ink

Al jaren een betrouwbare aanbieder van groot assortiment originele merken en huismerk Colori door heel Nederland.

* Goede service
* Betrouwbaar
* Snelle levering
* Zeer voordelig


      
 


  Favorieten

Klik hier om easy-ink.nl aan uw favorieten toe te voegen


  Vrijheid van betalen


  Uw waarborg



   Cartridges en ons Milieu

Toner en inkjet cartridges worden wereldwijd veel gebruikt. Er is een mogelijkheid om de lege originele cartridges te hervullen en te recyclen. Bij Easy-ink kunt u lege originele inkjets en toners inleveren om deze een tweede leven te schenken. Wij werken samen met gerenomeerde instanties die gespecialiseerd zijn in het gebruiksklaar maken van lege cartridges voor hergebruik .